20.11.17 Heute ist Welt-Toilettentag

2017_Faraba_Toilette Der Tag wurde international ins Leben gerufen weil es in vielen armen Ländern an sanitären Einrichtungen mangelt. Leider auch in Gambia. Wir versuchen in den von uns unterstützten Projekten diesen Mangel abzuschaffen. In diesem Winter entsteht eine neue Toilette in Faraba Sutu. Wir sind dem Projektleiter Werner dankbar für seine Mühe und hoffen bis April das Projekt zu beenden.

Wer die Aktion unterstützen möchte, überweist bitte an unser
Bankkonto IBAN: DE43160500003637000716
unter dem Stichwort : Faraba Toilette

Spendenquittung werden umgehend ausgestellt. Die notwendige Adresse bitte per PN auf Facebook oder per Email: info@gambia-verein.org

Today we celebrate the world-toilette-day. The day was invented internationally because many poor countries lack sanitation facilities. Unfortunately Gambia as well. We are trying to fight this lack in many projects that we support. This winter a new bathroom is being built in Faraba Sutu. We are very grateful to the project leader Werner for his effort and hope to be able to finish the campaign until April.

If you want to support the project, please transfer to our bank account IBAN: DE43160500003637000716
Using the keyword: Faraba bathroom

Receipts of donations can be issued immediately. The necessary address please by personal message on Facebook or via email: info@gambia-verein.org