2017 medizinische Hilfen

Auch in diesen Jahr hatten wir viele medizinische Spenden nach Gambia2017_Tanjie geschickt. Wir danken Werner für die Übergabe an das Health Center (HC) in Tanjie. Werner hatte in unserem Namen 3 große Kartons und ein bißchen mehr nach Tanjie geliefert. Den Dank aus Tanjie geben wir hier gern an die Spender weiter. Ohne Sachspenden aus Deutschland könnten wir diese Hilfe nicht leisten. Wir nehmen natürlich auch im neuen Jahr Sachspenden an und starten rechtzeitig einen Aufruf mit dem Bedarf.

This year we had a lot of medical donations send to Gambia again. We are thanking Werner for the delivery to the Health Center (HC) in Tanjie. Werner brought three big boxes and a bit of other stuff to Tanjie in our name. At this point we would like to pass on the signs of gratitude from Tanjine to the donators. Without donations in kind from Germany we could never accomplish the help we are giving. Of course we will be taking donations in kind again in the coming year and will be starting the call for the requirement on time.