2018 Hilferuf aus N´dofan

Nähzeug_Ndofan Unser Mitarbeiter war am 5.2. mit Helfern des Vereins in Ndofan. Die BCS Ndofan braucht dringend Unterstützung in Form von Kunst- und Handwerksmaterialien und Nähmaterial für die externen Prüfungen nächsten Monat. Wenn es euch möglich ist, etwas mit ins Gepäck zu nehmen oder uns zur Mitgabe zu übergeben, wären wir sehr dankbar.

Im Namen der Heimat- und Naturwissenschaftslehrererin aus Ndofan suchen wir nach Sachspenden für die praktische Arbeit und Prüfung der Oberschüler:

1. Wolle und Garn
2. Stricknadeln und Nähnadeln
3. Schreibstifte
4. Materialien für Babykleider
5. Nähmaterial

Wer uns diese Materialien zur Verfügung stellen kann, schreibt uns bitte bei Facebook oder an info@gambia-verein.org

————————————————————————–

Our employee and friends of the organization went to N’Dofan on 5th february. The BCS N’Dofan urgently needs some sewing and art material for the external exams next month. We would be grateful if it is possible for you to give these things to us or even take it in your luggage to the Gambia.

In the name of the teacher for local geography and history and natural science from N’Dofan we are looking for the following donations in kind for the practical work and exams of the students:

1. wool and thread
2. knitting needles and sewing needles
3. pens
4. materials for baby clothing
5. sewing material

Please contact us via Facebook or via E-Mail (info@gambia-verein.org) if you can offer to give up these things.

Thank you