2019 medizinische Hilfe für Isatou

Wir brauchen 20.000 Dalasi für die Diagnostik und ca 1.000 Dalasi für den Transport für Isatou und Begleitung von Ndofan in den Süden. Der Teil der Familie im Süden stellt die Unterkunft. Wir wissen noch nicht wie weit die Zahlung für die Diagnostik auch für die Anfangsbehandlung reicht und wie hoch die Kosten für die Therapie werden. Dennoch wollen wir gern diesen medizinischen Notfall aus dem Ärzteeinsatz 2019 betreuen und helfen.

Wer die Aktion unterstützen möchte, überweist bitte an unser Bankkonto IBAN: DE43160500003637000716
unter dem Stichwort : Notfall Isatou

Spendenquittung werden umgehend ausgestellt. Die notwendige Adresse bitte per PN auf Facebook oder per Email: info@gambia-verein.org

…………………………………………………………………….

We need 20.000 Dalasi for the diagnostics and around 1.000 Dalasi for the transport of Isatou and her company from Ndofan to the South. The part of the family in the South will provide the accomodation. We don’t know how far the payment for the diagnostics will last including the starting treatment and how high the costs for the therapy will be in total. We still want to take care and help this medical emergency from the doctor campaign in 2019.

If you want to support this campaign financially, please transfer to our bank account:
Using the keyword: emergency Isatou

Donation receipts will be issued immediately. Please send the necessary address by personal message on facebook or by email: info@gambia-verein.org.